Sunday 3 June 2012

Kedai Ray ban online Malaysia

By : Abang Chik
Date : 03/06/2012



Ray ban merupakan salah satu jenama kaca mata yang mendapat permintaan yang tinggi dikalangan penggemar kaca mata hitam di Malaysia. Disebabkan kepopularan jenama kaca mata hitam ini, maka banyak penjual-penjual yang menjual Ray ban secara online di forum, blog, facebook dan lain-lain medium.


Kami di kacamatahitam.com antara yang menjual Ray ban secara online. Tapi apa yang membezakan kami dengan mereka yang menjual Ray ban secara online yang lain? Ok disini Abang Chik senaraikan kenapa perlu membeli Ray ban di Kacamatahitam.com- Kedai kaca mata hitam online terbesar di Malaysia.

Anatara sebab mengapa anda patut anda beli Ray ban disini adalah :-
  • Harga Ray ban jualan kami adalah yang paling murah di Malaysia.
  • Kualiti Ray ban jualan kami adalah yang terbaik dan berkualiti tinggi.
  • Service kami adalah yang terbaik. Kami akan reply sms anda secepat mungkin. 
  • Penghantaran yang cepat. Order Ray ban anda akan sampai kurang dari 3 hari waktu bekerja. Kebiasaanya hanya 1-2 hari sahaja.
  • Dipercayai. Boleh tengok feedback dari pelanggan yang pernah membeli dengan kami sebelum ini.
  • Barang yang dihantar dijamin sampai dengan selamat.
  • 100% puas hati.

Walaupun banyak kedai Ray ban online banyak di Malaysia pada hari ini, tetapi anda perlu pastikan bahawa anda tidak tertipu dengan mereka yang menjual low grade tetapi declare sebagai original, high grade, 5A dan lain-lain lagi. Buat kaki Ray ban Malaysia, jika anda berminat untuk membeli Ray ban termurah di Malaysia, anda boleh membeli di shopping disini. Mudah, dipercayi,berkualiti dan sememangnya puas hati. Kami menjual hampir 100 model kaca mata hitam bukan sekadar Ray ban dan Oakley, tetapi banyak lagi kaca mata hitam berjenama lain seperti Gucci, LV, Burberry, Police, Porche Design dan lain-lain lagi.

1 comment: