Saturday 2 June 2012

Pendaftaran ahli untuk dropship Ray ban dan Oakley ditutup

By : Abang Chik
Date : 03/06/2012 0158am

 
Alhamdulillah, setelah sekian lama Abang Chik membuka peluang kepada mereka yang berminat untuk join Dropship Ray ban dan Oakley secara khususnya atau secara amnya kami menyediakan khidmat dropship kaca mata hitam kepada peniaga kecil online dan offline, dengan rasminya, saya telah menutup pendafataran ahli ini. Sehinggan hari ini lebih dari 300 orang ahli berdaftar dengan saya, terima kasih atas penerimaan anda dan kerjasama dengan Abang Chik selama ini.


Kenapa Abang Chik tutup? 

Setiap hari tidak kurang dari 3-5 SMS/E-mail dan call saya terima kepada mereka yang berminat untuk mendafatar dengan saya bagi menjalankan business Ray ban dan Oakley. Kebanyakan mereka menjual ray ban secara online di pasaran Malaysia. Saya tidak berniat menutup 'pintu rezeki' sesiapa..tetapi buat masa ini saya tidak cukup masa untuk handle business dropship bagi Ray ban dan Oakley. Sebab itu saya tutup penyertaan ahli. Buat masa ini saya hanya tumpukan sepenuh perhatian kepada jualan Ray ban dan Oakley serta kaca mata secara retailer dan kepada ahli yang sedia berdaftar denga Abang Chik.

Bila Abang Chik akan buka semula?

Insyallah seltelah saya siapakan katalog bergambar untuk Ray ban dan Oakley, saya akan buka semula pendafatran ahli kepada sesiapa yang berminat untuk menjual Ray ban dan Oakley atau banyak lagi jenama kaca mata melalui store kacamatahitam.com. Tempoh masa saya tidak berani saya janjikan kerana setelah siap katalog Ray ban dan Oakley, saya akan buka semula pendafatran dan lebih memberikan tumpuan kepada peniaga offline.



Bolehkah saya mendaftaran setelah Abang Chik buka pendaftaran dropship kaca mata nanti?

Ya. Boleh. Saya akan umumkan disini dan di Facebook Fan Page saya iaitu di :-


(Untuk mengikuti perkembangan pendaftaran Ahli dengan kami, anda boleh Like Fan Page Abang Chik diatas)


Berapakah yuran pendaftaran ahli nanti?


Saya tidak tahu lagi. Yuran keahlian bergantung kepada katalog bergamabr yang kami akan printkan nanti.



Kepada kaki Ray ban Malaysia dan kaki Oakley Malaysia yang beminat untuk menjalan perniagaan menjual kaca mata hitam, bolehlah nnantikan pembukaan semual agen dropship dengan kami. Jika anda ada sebarang pertanyaan boleh SMS/CALL saya Abang Chik, 016-7701302.

Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment