Wednesday 11 July 2012

Promosi Ray-ban dan Oakley sempena hari Raya 2012

Date : 12/07/2012
By : Abang Chik | Kedai Ray-ban dan Oakley murah



Promosi Gila Raya 2012 datang lagi!!!!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Terlebih dahulu saya kenalkan diri saya Abang Chik. (boleh juga add saya di FB https://www.facebook.com/achik.trading). Saya menjual pelbagai jenis kaca mata hitam pelbagai jenama antara yang popular adalah Ray ban dan Oakley. Disamping itu lain-lain kaca mata berjenama Gucci, Prada, D&G, Hermes, LV dan banyak lagi..

Sempena bakal datangnya Ramadhan yang mulia, kami di kacamatahitam.com membuat promosi Gila Raya dengan memberikan potongan harga gila bagi setiap model terpilih, pastinya menarik untuk anda bukan yang sedang mencari sepasang kaca mata hitam bagi bergaya menjelang hari raya yang bakal tiba nanti.

Anda boleh melihat disebelah kanan web jualan ini, untuk melihat harga promosi bagi model yang anda inginkan. Lebih menarik, setiap pembelian Ray-ban akan diberikan FREE Paper Bag Never Hide dan bagi pembelian Oakley anda akan diberikan Head Strap Oakley secara percuma! Setiap pembelian penghantar adalah PERCUMA di seluruh Malaysia (termasuk Sabah dan Sarawak).

Promosi kaca mata ini julung2 kali diadakan iaitu sekali dalam setahun. Stok adalah terhad. Kaca mata jualan kami adalah hanya yang berkualiti tinggi sahaja dengan harga mampu milik, (kami tidak menjual grade pasar malam & uptown) Sebarang pertanyaan/Order boleh terus hubungi saya Abang Chik 016-7701302. Happy Shopping dan selamat menyambut Ramdhan dan Hari Raya AidilFitri =)



Buy with confident, 
Abang Chik,
016-7701302

No comments:

Post a Comment