Sunday 29 September 2013

Promosi Rayban Flash Lens

Promosi Rayban Flash Lens

Ray ban Flash lens menjadi trend terkini bagi penggemar-penggemar kaca mata hitam terutamanya bagi kaki Rayban Malaysia. Kini Ray ban mengeluarkan koleksi kaca mata terbaru mereka dalam reka bentuk Aviator dan Wayfarer menggunakan lens flash atau juga iridium lens. Tetapi bagi kami, Ray ban Avitor lebih nampak menarikan digayakan menggunakan flash lens ini.

Seperti biasa, sekiranya selebriti memakai kaca mata hitam, pastinya ianya menjadi ikutan. Ray ban Flash lens juga dipakai oleh ramai selebriti Malaysia mahupun antarabangsa. Trend Rayban flash lens dilihat sangat ketara tahap kepopularitianya.

Terdapat banyak sebenarnya flash lens yang dikeluarkan oleh Rayban, tetapi yang paling popolur flash lens bewarna biru, hijau dan orange. Rayban berlens-kan flash lens ini boleh digayakan oleh lelaki mahupun wanita. Malah jika dilihat, flash amat sesuai digayakan oleh kaun wanita sebenarnya.

Kami di kacamathitam.com kini sedang mengadakan promosi Rayban flash lens ini !! Ya....sebelum ini Ray ban Aviator Flash lens ini kami menjual pada harga RM190 bagi original grade, tetapi kini kami menjual pada harga promsi iaitu RM150 FREE POSTAGE. Sekiranya anda sudah lama 'mark' Ray ban jenis ini maka inilah peluang terbaik untuk anda mendapatkan sepasang Rayban Flash lens pada harga promosi. Pastinya lebih menjimatkan wang poket anda.

 


Promosi ini akan tamat pada 15/10/2013.....Jadi sekiranya anda berminat untuk mendapatkan sepasang kaca mata ini untuk anda, jangan lepaskan peluang, grab sekarang !!! Kami hanya mempunyai 50 pasang Ray-ban Flash Lens ini untuk tempoh promosi ini.


No comments:

Post a Comment