Monday 9 September 2013

Ray ban Blue Iridium

Ray ban Blue Iridium 


Assalamualaikum semua,
Lama betul Abang Chik xupdate blog ini. Maaf saya sangat bz dengan urusan kerja luar. Seingat Abang Chik hampir 4 bulan Abang Chik tidak update blog kesayangan Abang Chik ini  dah banyak sarang dan habuk di blog ini. ..hehe


 
 Ray ban ini sesuai dipakai oleh lelaki dan perempuan.

Entry kali ini Abang Chik nak update tentang model Ray ban yang popular sekarang. Ya memang popular, digilai dan dicari oleh kaki Ray ban Malaysia. Abang Chik lihat ramai para penjual Ray ban mengiklankan model Ray ban ini di Facebook, Blog, Forum, Lelong dan banyak lagi platform pengiklanan popular. Model Ray ban yang Abang Chik masudkan Ray ban Blue Iridium.


Adi Putra juga bergaya dengan Ray ban Aviator Blue Iridium ini.

Malah baru baru ini Abang Chik ada lihat Ady Putra juga menggayakan model kaca mata Ray ban Blue Iridium ini semasa menjawab kontroversi yang melandanya. Saya juga menerima banyak pertanyaan yang berminat untuk mendapatakan spek mata jenis ini. Ray ban Aviator Blue Iridium ini merupakan kategori Ray ban Aviator Large Metal ll


Farid Kamil kelihatan hensem dan bergaya dengan spek Ray ban Iridium lens ini.


Sekarang pun bila keluar mana-mana pun, mesti dapat lihat orang pakai Ray ban Aviator Blue Iridium ini. Memang menjadi trend sekarang. Ianya boleh digayakan baik lelaki ataupun oleh perempuan. Terdapat beberapa frame yang 'dicombinekan' dengan spek ini antaranya frame silver, dan frame gold.

Sekiranya anda berminat untuk membeli Rayban Blue Iridium ini, kami ada menjualnya pada harga termurah disini, kedai Ray ban Malaysia.

No comments:

Post a Comment