Tuesday 12 July 2011

Oakley Malaysia Komuniti

Oakley Malaysia

Satu lagi blog yang khusus buat penggemar-penggemar Oakley di Malaysia untuk melepak dan bertukar-tukar pendapat, melihat model-model Oakley terbaru iaitu di My-Oakley.Com. Entry kali ini untuk review blog yang baru bertapak ini tetapi sudah menjadi popular di kalangan kaki Oakley di Malaysia

Terdapat 3 Katagori Sunglasses Oakley yang dijual dalam blogshop tersebut iaitu:-
1- Oakley Original (used Oakley)
2- Oakley High Grade
3- Oakley Low Grade

Pada katagori "Oakley Original"  Kaki Oakley Malaysia boleh mengiklankan kaca mata Oakley mereka yang ingin dijual secara percuma. Hanya Oakley Original sahaja akan di-approve oleh tuan empunya blog untuk diiklankan. Gambar dan penerangan gambar yang ingin dijual perlulah dihantar melalui E-mail.

Bagi kategori High grade kualiti Cermin mata Oakley pula, pelbagai jenis high grade kualiti dijual di blogshop ini. Para peminat Oakley Malaysia boleh mendapatkan harga cermin mata Oakley dengan harga mampu milik (bukan semua orang mampu ya beli kaca mata Oakley Original). Antara model Oakley yang dijual disini seperti Oakley Frogskins, Oakley Jupiter LX, Oakley Juliet, Oakley Radar Interchangeable lens dan pelbagai lagi cermin mata Oakley. Blogshop ini akan diupdate dari masa kesemasa untuk memenuhi permintaan kaki-kaki Oakley Malaysia.

Untuk katagori Low grade kualiti harganya adalah tersangat murah. Oakley ini datang dengan complete set seperti di dalam gambar yang diiklankan di dalam blogshop tersebut seperti soft cleaning cloth, dan casing. Hampir 50 jenis cermin mata Oakley low grade dijual disini dan juga akan diupdate dari masa kesemasa.

Selain itu kepada yang berminat menjalankan perniagaan menjual Cermin mata Oakley anda boleh E-mailkan kepada pemilik blog tersebut untuk pertanyaan lanjut. Pastinya ini peluang terbaik untuk menjana pendapatan sampingan dengan menjual cermin mata Oakley.

Oakley frogskins merupakan kaca mata Oakley yang paling popular di kalangan kaki Oakley Malaysia


Sedikit cerita pasal Oakley, walaupun kaca mata Oakley tidak sepopular Ray ban di Malaysia, tetapi bagi peminat-peminatnya, dengan memiliki dan memakai kaca mata Oakley ada kepuasan tersendiri. Bak kata orang putih "having Oakley is a pride" .Sering kali apabila bercerita tentang Oakley, ramai yang mengaitkan jenama ini dengan sukan terutamanya sukan extrem. Tetapi tanggapan ini kurang tepat kerana terdapat banyak pilihan kaca mata Oakley seperti Oakley Life Style, Oakley Active, Oakley Sport dan banyak lagi. (anda boleh refer di Oakley.Com).

Tentang populariti Oakley di Malaysia, tentunya yang menjadi pilihan ramai adalah Oakley Frogskins. Oakley Frogskins (refer picture diatas) "ala-ala" berbentuk wayfarer tetapi mempunyai keunikanya tersendiri (keyhole).






Tags: Oakley,Oakley Malaysia,Oakley Sunglass,Oakley Frogskins,Oakley Radar,Oakley Juliet,Oakley Original,Oakley Replika, Frogskins Malaysia.

1 comment: