Saturday 2 July 2011

Rayban-Malaysia kini PR3




Semalam 01 Julai 2011, seorang sahabat telah post di wall Facebook Rayban Malaysia dimana blog beliau kini PR5. Dasyat blog bahasa Melayu boleh dikatakan boleh dikira dengan jari sahaja yang ber-PR5. So disitu kami tahu bahasa google telah update PR mereka. Sebelum ini 3 bulan sekali google update PR tetapi kita dari sumber-sumber otai blogger kami dapat tahu kini mungkin google update PR mereka 6-8 bulan sekali.

Jadi, kami pun mengambil kesempatan untuk check PR blogshop ini Ray ban Malaysia yang sebelum ini hanya ber-PR 0. Seperti snapshot diatas, blogshop Rayban Malaysia kini telah ber-PR 3!!!! Terkejut bercampur gembira.

Kenapa terkejut??
  • Ini kerana blog ini sebelum ini hanya ber-PR 0 terus "dihadiahkan" PR 3 (tanpa melalui PR 1, PR 2)
  • Setakat ini kami tidak pernah berjumpa lagi mana2 blogshop ber-PR 3, (jika anda tahu boleh kongsikan dengan kami).
  • Jika hanya blogshop Rayban Malaysia satu-satunya Blogshop yang berPR 3, secara langsung blog www.Rayban-Malaysia.com merupakan blogshop yang terbaik di Malaysia!!!
  • Alhamdullilah sebelum ini blog ini telah dihadiahkan sitelink untuk blog ini, dan dalam masa yang singkat google telah "menghadiahkan" blog ini terus ke PR 3. Terima kasih.
Ok itu sahaja kegembiraan yang ingin kami berkongi bersama dengan peminat-peminat Ray ban di Malaysia. Harapan dan usaha kami ingin menaikan lagi populariti blogshop ini dan dan menjadikan Ray ban Malaysia sebagai blogshop terbaik di Malaysia.



 p/s; Kami secara rasminya telah berpindah ke domain www.kacamatahitam.com , ini kerana kami serius dalam melakukan perniaggan menjual kaca mata hitam, dan kami akan memasukkan lagi lebih banyak spek hitam belbagai jenama seperto Oakley, Prada, Police, Gucci, Knockaround dan banyak lagi. Abang Chik harap blogshop ini akan berkembang lebih meluas. Insyallah, buat peminat2 spek mata hitam ingat Spek Hitam, Ingat blog Abang Chik.

No comments:

Post a Comment