Sunday 16 September 2012

Promosi 1 Malaysia- Free Perfume berjenama

OFFER PROMOSI 1 MALAYSIA
(Free Perfume berjenama Grade AAA)

 
Tarikh : 17/09/2012
Lokasi : Dari meja kerja Abang Chik



Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Setelah promosi offer Buy 2 spek hitam FREE 1 Pendrive 32GB bernilai RM70 tamat sejak 3 minggu yang lalu, (buat pengetahuan anda jumlah pendrive percuma yang telah diberikan adalah sebanyak 500unit), hari ini bermula 18/09/2012 Abang Chik dan team dengan rendah diri ingin melancarkan PROMOSI HEBAT terbaru. Kami namakan ianya PROMOSI 1 MALAYSIA!!!

Straight 2 the point, terus Abang Chik ceritakan apa yang menariknya tentang Promosi ini. Setiap pembelian yang ke-3 atau pembelian 3 biji dan keatas spek hitam dengan Abang Chik anda akan menerima 1 hadiah PERFUME BERJENAMA GRADE AAA secara PERCUMA!!! Ya Percuma!!


Syarat-Syarat Untuk Mendapat Hadiah Perfumes Percuma

  • Promosi FREE PERFUME ini bermula dari 18/09/2012 sehingga diberitahu tarikh tamat.
  • Tarikh tamat akan diberitahu 1 minggu lebih awal bagi membolehkan anda claim hadiah perfume (sila sentiasa update blog ini dan FB Abang Chik)
  • Bagi pembelian ke-3 atau membeli 3 biji dan keatas kaca mata dengan kami, anda layak mendapat hadiah PERFUME PERCUMA ini.
  • Perfume adalah pilihan anda sendiri. Anda boleh lihat perfume yang anda mahukan di sini.
  • Perfume adalah High Grade AAA kualiti yang bernilai antara RM60 keatas seunit.
  • Bagi pembelian ke-3, kami akan poskan Perfume tersebut dengan order spek anda yang ke-3
  • Bagi pembelian spek 3 biji dan keatas, kami akan direct poskan hadiah Perfume ini percuma kepada anda. 
  • Anda layak menerima HADIAH PERCUMA PERFUME dari kami ini selagi kami membuka promosi ini.
  • Sila nyatakan tarikh ketiga-tiga pembelian jika anda membuat pembelian secara 3 kali berasingan untuk claim hadiah perfume dari kami pada pembelian ke-3.


Untuk Claim Hadiah Perfume

Pilih salah satu cara yang memudahkan anda :-
  1. Sila SMS / CALL : Abang Chik 016-7701302
  2. PM saya di Facebook Abang Chik 
  3. E-mail saya di Abangchiksunglasses[at]gmail[dot]com.


 Soalan Lazim

 S-  Jika saya beli 3 biji Spek hitam Ray-ban + Oakley campur, boleh x saya dapat free perfume promosi dari Abang Chik ?

J- Ya boleh, pastinya anda layak.

S- Jika saya beli 1 spek Ray ban minggu ini, minggu depan pula saya beli 1 spek Oakley, dan next weeknya saya beli satu lagi spek Ray ban dengan Abang Chik, boleh x saya dapat hadiah free Perfume?
J- Ya anda layak menerima selagi dalam temph promosi ini.

S- Sampai bila promosi ini akan dijalankan? Saya takut bila saya beli kali ke-2 tiba2 nak beli untuk kali ke-3 promosi Abang Chik tutup. Xdapat la hadiah free perfume.
J- Hahaha, jangan risau, kami akan mengadakan tempoh promosi ini lebih lama dari promosi sebelum ini(hanya 1 bulan sahaja), dan 1 minggu sebelum promosi ditutup kami akan update status di Facebook (fanpage Abang Chik) dan di blog ini.

S-Saya nak request perfume yang saya minat bila saya dah buat pembelian ke-3, boleh ke?
J- Ya, pastinya boleh. Anda boleh lihat perfume yang ada disini 

S- Perfume ni pasar malam punya ke?
J- Tidak. Perfume nini grade AAA Sephora Dubai. Harga pasaran RM60 keatas.

S- Perfume Abang Chik bagi random atau saya boleh pilih?
J-Pastinya boleh pilih=)




Jadilah antara yang terawal untuk grab peluang promosi hebat ini. 200% dijamin puas hati. Selalulah update blog jualan kacamatahitam.com ini bagi mendapatkan promosi menarik dari kami dari masa ke semasa.





Buy with Confident, 
Abang Chik,
Founder
016-7701302


No comments:

Post a Comment