Monday 17 September 2012

Ray ban supplier di Malaysia

Date : 18/09/2012
By : Abang Chik


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Minat nak berniaga? Ingin nak tambah duit poket? ingin menjual Ray ban secara online atau secara offline? Tapi tahukan anda dimanakah untuk dapatkan lubuk Ray ban termurah di Malaysia dengan kualiti yang tinggi setanding Ray ban Original?

Jika anda ingin menjual Ray-ban high grade dengan harga yang murah, Insyallah kami boleh supply Ray ban kepada anda dalam kuantiti yang banyak dan kepelbagaian model. Semua stok kami adalah ready stok. Kami telah supply Ray ban high grade lebih dari 5 tahun secara dalam talian. So far semua pelanggan yang berurusan dengan kami mengambil borong sangat berpuas hati dengan kualiti Ray ban yang kami supply.

Anda boleh dahulu survey di Internet supplier Ray ban yang ada, tetapi jaminan kami anda akan berpatah balik menjadikan kami di kacamatahitam.com sebagai supplier Ray ban anda. Kenapa? Biar kami terangkan kepada anda  secara lebih jelas kenapa kami yang perlu dijadikan supplier Ray ban anda. Kemudian anda boleh mempertimbangkan sendiri.



Kenapa kami dijadikan supplier Ray ban anda?
  • Kami berpengalaman supply Ray ban high grade selama 5 tahun (pengalaman amat penting)
  • Insyallah kami sedia supply Ray ban kepada anda dalam berapa banyak kuantiti yang anda perlukan.
  • Kami mempunyai store simpanan (ready stok).
  • Kami menjalankan perniagaan ini secara full time.
  • Kami mempunyai plebagai model Ray ban yang hot.di pasara Malaysia.
  • Support kami yang terbaik (tahukah anda support amat penting dalam setiap urusan business terutama secara online)
Kami tidak menjanjikan harga seperti yang dijual di pasar malam atau atau kerana kami hanya membekalkan Ray ban yang berkualiti tinggi sahaja. Bagi kami kualiti amat penting. Kami boleh supply Ray ban yang berharga RM5 (dijual di pasar malam RM12) tetapi kami tidak puas kerana kualitinya amat-amat rendah disamping bahaya untuk mata.

Sebelum menjadikan kami sebagai supplier Ray ban anda, suka kami terus terang kepada anda, beli seunit dengan kami terlebih dahulu, rasai perbezaan kualitinya=) Dan jika anda 100% puas hati, anda boleh menjadi ahli kami dengan menjana pendapatan dengan menjual kaca mata hitam. Kami pernah menerima 100pcs order kaca mata (atas rekemen dari kawanya) dari pelanggan yang ingin membeli dengan kami secara borong, tetapi saya tidak menjual kepadanya. Kerana apa? Saya menasihatkan beli seunit dahulu dan rasai kualiti perbezaan grade kaca mata jualan kami dengan supplier Ray ban yang ada di Malaysia.

Tetapi alhamdullilah beliau kini masih menjadi ahli kami dengan minimum pembelian 50unit Ray ban keatas setiap kali belian=) Bagi saya, kualiti amat penting untuk menjalankan business secara long term dengan pelanggan saya.

Jika anda berminat untuk menjadikan kami sebagai suplier Ray ban anda boleh contact kami di :

Call /SMS : Abang Chik 016-7701302
Facebook : Abang Chik Sunglasses Supplier

Segala boleh dibincangkan tentang harga untuk bagi saya belakang kira. Boleh dibincangkan jika mengambil secara pukal atau borong.






Tags: Ray ban supplier, Malaysia supplier Ray ban, Ray ban supplier in Malaysia, Ray ban Original, Ray ban Supplier

No comments:

Post a Comment