Friday 7 September 2012

Tentang kami



Kami di Kacamatahitam.com menawarkan anda pelbagai model pilihan kaca mata berjenama berkualiti tinggi setanding dengan Original dengan harga mampu milik. Menjalankan perniagaan ini sudah menceah 5 tahun secara full time di talian maya, kami merupakan Kedai Online kaca mata terawal dan terbesar di Malaysia menjual ratusan model kaca mata dan cermin mata (optikal sunglass). Kami akan menambah model jualan dari masa kesemasa dan mengukut permintaan pelanggan.

Janji kami adalah memberikan khidmat dan service terbaik dan terpantas kepada anda. Kedai online kami akan sentiasa diupgrade dari masa ke semasa mengikut standard peredaran zaman. Kami masih masih lagi mengekalkan penggunaan sistem belian secara manual tetapi kami menyediakan khidmat LIVE CHAT yang beroperasi hampir 12 jam sehari. Tujuan kami adalah menyenangkan pengguna melayari Kedai jualan kaca mata kami dan secara peribadi anda boleh menghubungi kami jika ada sebarang pertanyaan atau permasalahan.

Diterjui oleh team yang sentiasa proactive dan innovative, kami sentiasa ingin memberikan yang terbaik kepada pelanggan kami. Konsep perniagaan kami adalah "ONE 2 ONE" bermakna kami lebih gemar berinteraksi dengan anda secara individu tanpa melalui sistem pembelian automatik yang mana tidak digemeri oleh kebanyakkan pengguna dan pembeli di talian.

Menjanjikan kepuasan 100% kepada anda kualiti kaca mata jualan kami. Buktinya jelas dari statistik pelanggan yang membeli dengan kami adalah 60% adalah repeat customer iaitu mereka yang pernah membeli dengan kami sebelum itu. Jelas menunjukan kualiti barang jualan kami dan khidmat pelanggan kami adalah terbaik.


BUY WITH CONFIDENT ,

ABANG CHIK

016-7701302 (HP 24 Hours)
03-89587745 (Office 8am-5pm)

No comments:

Post a Comment