Thursday 6 September 2012

Term & Condition





TERMS & CONDITIONS


Setiap pembelian di bloshop kacamatahitam.com anda terikat sepenuhnya dengan Terma dan Syarat yang tertaluk disini.

Setiap pembelian anda melalui SMS/Whatsapp/Call/E-mail/Media Sosial adalah bermakna anda sudah membaca dan memahami terma dan syarat yang ditetapkan dan secara langsung anda bersetuju dengan terma dan syarat yang ditetapkan disini.

Setiap barang yang diiklankan adalah milik sepenuhnya kacamatahitam.com. Ia adalah real item yang anda akan dapat dan bukan gambar yang diambil dari Internet ataudiambil dari sumber pihak ketiga.

Jika barang yang sampai kepada anda rosak, pecah, atau kesilapan dari pihak kami, kami akan menanggung sepenuhnya kos penghantaran semula dan kos penukaran kepada barangan yang betul atau baru kepada anda. Kos penghantaran barangan yang rosak kepada pihak kami adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak pembeli.

3) Penukaran saiz kaca mata adalah dibenarkan sekiranya anda tidak pasti saiz kaca mata yang dipakai, tetapi pihak kami akan mengenakan labour+postage charge sebanyak RM15 dan kos penghantaran semula barangan yang diterima kepada pihak kami ditanggung sepenuhnya oleh pembeli.

4) Pembatalan bagi setiap pembelian adalah sama sekali tidak dilayan dan tidak dibenarkan. Wang anda tidak akan dikembalikan sekiranya berlaku pembatalan order.

5) Semua barang jualan kami adalah baru. Kami tidak menjual barangan secondhand atau barangan reject.

6) Nego adalah dibenarkan tetapi tertakluk kepada pihak kami untuk menentukan harga jualan.

7) Kami tidak melayan sebarang Backed Out buyer, Joy Buyer, Dead Buyer atau Cancellation selepas pembayaran dibuat.

8) Urusan perniagaan hanya sah dalam ringgit Malaysia (RM) atau USD bagi pembeli dari oversea.

9) Pihak kami berhak memulangkan semula wang anda atau anda berhak menukar kepada model lain sekiranya model yang telah dibeli habis/tiada stok/rosak (atas persetujuan kedua belah pihak).


10) Pihak kami menjanjikan barang akan sampai ketangan pembeli dalam tempoh 1-3 hari waktu bekerja selepas pembayaran dibuat (bergantung kepada lokasi pembeli). Kami tidak akan melayan sebarang kekecohan dalam tempoh berikut. 

11) Sila hubungi pihak kami melalui SMS/ CALL / Whatapps / E-mail / Facebook / Live Chat jika anda masih tidak menerima barangan order anda pada hari ke-4 bekerja selepas dari tarikh pembayaran dibuat. Kami akan semak status order bagi pihak anda.

12) Kami menggunakan Pos Laju Malaysia sahaja (melibatkan 3rd party). Jadi kami mengharapkan pembeli sabar dan faham mengenai masa yang diambil untuk barangan diterima.

13) Permintaan untuk menggunakan courier lain akan dikenakan charge sebanyak RM20.

14)  Bagi promosi yang diadakan dari team kacamatahitam.com ianya adalah tertaluk kepada TERMA & SYARAT bagi setiap promosi yang dijalankan.




PLEASE RESPECT OUR POLICY
Last Update : 08/09/2012


Buy With Confident,

Abang Chik,
016-7701302
www.kacamatahitam.com

1 comment: