Saturday 9 March 2013

Berita baik buat pemborong Whitelight- Stok baru Whitelight sudah sampai

 BERITA BAIK BUAT PEMBORONG WHITELIGHT- STOK SUDAH SAMPAI



By : Abang Chik | Supplier Kaca Mata & Whitelight

Salam semua dan selamat sejahtera,
Berita baik untuk pemborong Whitelight. Stok Whiteligh Abang Chik baru sahaja sampai hari ini. Tetapi untuk shipment kali ini, stok whitelight yang ready stok pada Abang Chik cuma ada 60pcs sahaja. Buat pemborong Whitelight, siapa cepat dia dapat.=)

Stok Whiteligh ready stok yang ada pada Abang Chik sekarang.


Insyallah 1 minggu lagi stok whitelight Abang Chik akan sampai dalam kuantiti yang agak banyak. Abang Chik order sebanyak 1000pcs Whitelight. Jadi kepada yang ingi buat pre-order dengan Abang Chik pun boleh..SMS/Call/Whatsapps Abang Chik 0167701302 ye=)

Bukti pelanggan menerima Whitelight dari kami melalui pos. Jadi jangan risau ya berurusan dengan kami=)

Buat pemborong Whitelight, Abang Chik sudah revised harga jualan borong Whitelight Abang Chik. Harga diturunkan sebanyak 20%. Berita baik bukan =) Jadi harganya adalah seperti berikut :-


  • Harga seunit - RM40 (FREE POSTAGE) 
  • Harga borong - RM20 (Minimum 6-14pcs, *tidak termasuk postage) 
  • Harga borong - RM15 (Minimum 15-50pcs, *tidak termasuk postage)
  • Harga borong - RM12 (Minimum 51-100pcs, *tidak termasuk postage) 

Jadi kepada sesiapa yang ingin memborong Whitelight pemutih gigi dengan Abang Chik, insyallah harga borong Whitelight termurah kami berikan kepada anda. Boleh anda survey2 dulu harga supplier Whitelight lain di Malaysia

Ok jika ingin memborong Whitelight pemutih gigi pantas dalam tempoh 10minit, boleh terus hubungi saya Abang Chik 0167701302. Untuk sekitar KL, anda boleh terus direct pick-up lagi senang kan =)




Tag : Pemborong Whitelight, Supplier Whitelight, Pemborong pemutih gigi, Supplier Whitelight di Malaysia, Whitelight Murah, Borong Whitelight.

No comments:

Post a Comment