Saturday 2 March 2013

Ray ban Nora Danish style

RAY BAN NORA DANISH STYLE


Salam semua, 
Hari ni Abang Chik nak update tentang Ray ban Nora Danish ala-ala Nora Danish. Sebenarnya banyak model kaca mata hitam yang dipakai oleh Nora Danish tetapi bagi kaki Ray ban Mania sepastinya mereka mahukan kaca mata berjenama Ray-ban yang dipakai seperti Nora Danish untuk digayakan =)

Ok jom tengok model Ray ban yang dipakai oleh Nora Danish seperti dibawah. Model ape ye? Hehehe...Model Ray ban yang dipakai oleh Nora Danish adalah model Ray ban Aviator. Frame bewarna Gold dan Lens bewarna hijau kilat atau dalam term kaca mata dipanggil Gold-Green Shinning. Cantik kan model Ray ban ni =)

Tentu bagi wanita mereka lebih gemarkan saiz Ray ban 'ngam' dengan muka mereka. Jika dilihat gambar dibawah, saiz Ray ban yang dipakai oleh Nora Danish adalah bersaiz 62mm atau L. Ya saiz L...Tapi nampak ok kan hehehe.....Kalau diikutkan saiz sebenar, saiz Ray ban yang ngam dengan Nora Danish adalah bersaiz M atau 58mm kerana saiz muka beliau yang comel =) Tetapi beliau berani tampil bergaya dengan Ray ban dengan memakai Ray ban bersaiz 62mm, nampak cool kan...


Ok, buat kaum hawa yang ingin menacari kaca mata Ray ban untuk wanita, mungkin ini merupakan satu idea untuk anda, Aviator 3025 Gold-Green Shinning ala-ala Nora Danish Style!! Memang cantik model kaca mata ini untuk digayakan oleh kaun perempuan. Anda boleh mendapatkanya di store kaca mata online Abang Chik atau secara terus di showroom kaca mata Abang Chik...Harga yang ditawarkan memang menarik setanding dengan kualiti. Call/SMS Abang Chik 016-7701302.


No comments:

Post a Comment