Friday 19 October 2012

Abang Chik kini menjual Victoria's Secret Body Mist

Date : 20/10/2012
By Abang Chik

ABANG CHIK KINI MENJUAL VS BODY MIST

Salam semua,

Hehehehe.....Victoria's Secret body mist pernah dengar x? Buat pertama kalinya Abang Chik bawa masuk satu produk yang bukan berasaskan spek mata. Sebelum ni mungkin kalau ada produk baru Abang Chik update di blog atau FB semuanya hanya berasaskan spek seperti Ray ban, Oakley, Kaca Mata MP3, Kaca mata Gucci, Kaca Mata Prada pendek kata banyak lagi la....

Bermula hari ini cewahhh (20/10/2012) Abang Chik akan menjual satu produk bukan sahaja menjadi kegila kaum perempuan, malahan juga buat kaum adam diluar sana. Produk haruman yang Abang Chik maksudkan adalah Victoria Secret Body Mist. Benda apa ni? Haaaaa, inilah haruman kesegaran yang perlu anda dapatkan. Meh Abang Chik tampal satu gambar dibawah seperti di bawah :-

Victoria Secret Body Mist

Produk haruman ini memang tengah hot bagaikan pisang panas sekarang. Terdapat lebih kurang 20 jenis flavour yang ada pada Abang Chik (ready stok sekarang). Setiap botol berisipadu 250ml.

Apa kelebihan Victoria Secret Body Mist ini Abang Chik?

Kalau nak sebutkan memang banyak, sebab saya bukan seorang pengguna perfume yang tegar, dan apabila sudah 'berkenalan' dengan Victoria Secret Body Mist ini, saya terus jatuh cinta cewahh=) Antara alasanya ianya senang dipakai. Lepas mandi, lap2 dengan towel anda boleh terus spray body mist Victoria Secret ini, memang best. Fresh dan feeling cool. Serius! 

Ok kelebihan yang kedua, benda ni murah, tapi long lasting. Jadi korang sembur la banyak mana yang korang suka. Tidak macam perfume harga memang mahal, tetapi body mist ni harga jauh lebih murah ditambah long lasting dan juga yang paling penting murah! hehe.


Berapa harga dia ni Abang Chik?


Kepada yang selalu atau pernah berurusan dengan Abang Chik semasa pembelian spek mata, mesti diorang tau macam mana perangai saya. Antara ayat saya "harga belakang kira." Maksud saya selagi termampu saya bagi murah saya berikan. Itu sebabnya kalau ad orang minta harga tersangat-sangat murah saya rekemen "bro beli borong saya saya boleh bagi murah, kalau nak beli seunit inilah harga best price Abang Chik boleh bagi=) .


Antara body mist Victoria Secret yang ada.

Ok berbalik kepada harga Victoria Secret body mist ini, pastinya jaminan Abang Chik harga yang ditawarkan paling murah didunia setanding kualiti. Anda boleh survey semua page atau blog yang menjual Victoria Secret Body Mist ini. Pastinya anda berbalik order dengan Abang Chik=) Sebab apa Abang Chik boleh bagi harga termurah? Sebab kami merupakan pemborong Spek Hitam dan juga Perfume dan Body Mist Victoria Secret di Malaysia. Kebanyakan seller body mist Victoria Secret yang ada di alam maya adalah menagmabil secara borong dengan kami. Anda juga boleh datang terus untuk membeli secara borong. Ok ini harga Abang Chik tawarkan untuk anda. Pastinya harga ini merupakan harga terbaik+teristimewa yang saya tawarkan kepada anda.

Belian secara retail
  • 1 botol Victoria Secret Body Mist - RM40 (FREE POSTAGE)
  • 2 botol Victoria Secret Body Mist - RM75 (FREE POSTAGE)

Belian secara borong (tidak perlu daftar, terus order direct dengan saya, anda pun boleh jual)
  • 6-12 botol Victoria Secret Body Mist - RM 20/ botol (POSTAGE DITANGGUNG PEMBELI)
  • 12-50 botol Victoria Secret Body Mist - RM 18/ botol (POSTAGE DITANGGUNG PEMBELI)
  • 51-100 botol Victoria Secret Body Mist - RM16/botol (POSTAGE DITANGGUNG PEMBELI)
  • 100 botol keatas - HARGA BOLEH NEGO SIKIT LAGI

Haa, macam mana dengan harga Abang Chik tawarkan? Tersangat menarik bukan=) Pastinya bagi yang gemarkan keharuman Victoria Secret Body Mist merupakan persaing bukan alternative bagi perfume-perfume yang ada dipasaran. Untuk melihat available stok Body Mist yang Abang Chik ada(ready stok) boleh klik di link dibawah.

 


No comments:

Post a Comment