Sunday 21 October 2012

Gangnam style sunglasses




Salam ahad semua,

Hari ni Abang Chik nak review spek mata yang dipakai oleh PSY gangnam style  dalam video klip yang tengah meletup di Youtube dengan 517M view di Youtube (sehingga artikel ini ditulis).

Kerana ada fan-fan tegar psy ini tanya Abang Chik macam mana nak dapatkan spek ini. Antara SMS Abang Chik tanya 'bro ada x spek mata hitam macam PSY gangnam syle tu pakai?"  Mungkin sebab populariti lagu Gangnam Style semua nak ikut imej pSY kot hehehe.
Spek mata dipakai spy gangnam style jenama Thierry Lasry warna Tortoiseshell.

Ok sebenarnya sunglasses psy gangnam style pakai tu spek jenama Thierry Lasry. Kebanyakan model sunglasses Gangnam Style dipakai PSY ni adalah dari model yang berbeza jenama yang sama. Tetapi yang paling popular adalah warna seakan-akan Tortoiseshell, Harga spek mata Tierry Lasry ini dijual dengan harga USD371. Satu lagi spek yang dipakai oleh PSY adalah dari jenama Thierry Lasry juga tetapi bewarna black frames with gold earpieces. Spek ini berharga USD425.

Sunglasses Gangnam Style

Dua design spek ini merupakan spek yang paling popular kerana PSY memakai dalam official clip videonya. Buat peminat PSY, untuk mendapatkan spek Thierry Lasry ini agak sukar di Malaysia kerana tidak semua kedai optikal ada menjual sunglasses Thierry Lasry sama dipakai PSY ini.

Buat pengetahuan anda Ray ban juga ada mengeluarkan spek mata Gangnam Style ini. Model yang Abang Chik maksudkan adalah model RB4168 juga dipanggil Ray ban Meteor. Design Ray ban Meteor ini seakan2 model Thierry Lasry yang dipakai PSY. Jadi kepada yang berminat untuk memakai sunglasses gangnam style bolehla dapati spek Thierry Lasry ini. Alternativenya ray ban meteor RB4168 adalah sama seperti model sunglass yang dipakai psy Gangnam Style.

Ray ban Meteor RB4168 design sama seperti spek dipakai gangnam sytle.


Berminat nak dapatkan spek mata ala Oppa Gangnam Style??




Tags: Spek mata gangnam style, Spek mata psy, Sunglasses gangnam style, ray ban gangnam style, ray ban psy, ray ban meteor gangnam style, kaca mata thierry lasry, spek mata macam gangnam style.

No comments:

Post a Comment