Monday 25 February 2013

Harga Rayban Made In USA sekitar tahun 90'an

HARGA RAY BAN BL USA SEKITAR 90'an

Peminat kaca mata semestinya tahu kepuasan memiliki Ray ban USA bukan kerana rekabentuknya sahaja malahan lebih dari itu =) Ini kerana Rayban made in USA ini sudah tidak dijual dikedai-kedai kaca mata, kalau ya pun ada, koleksi Rayban itu adalah NOS (New Old Stok). Ini kerana Bausch Lomb iaitu syarikat yang mengeluarkan kaca mata Ray-ban Made in USA ini telah menghentikan pengeluaranya dan diambil alik sepenuhnya oleh syarikat sunglasses dari Italy.

Tahukah anda nilai Rayban made in USA ini nilainya makin meningkat tahun demi tahun? Bukan sahaja nilai emas ye meningkat malah nilai Ray-ban Made In USA ini juga meningkat saban tahun. Ya, jika anda layari Internet, kaca mata Rayban Made In USA sekarang yang paling rendah Abang Chik jumpa RM500. Kalau NOS punya lagi la mahal hehehe. Ray ban USA yang paling mahal pernah Abang Chik jumpa jenis Aviator dimana frame dia disaluti emas tulen dan harganya RM15K!!! 

Ok berbalik kepada harga Ray ban BL USA sekitar tahun 90'an, memang murah kan..hehehe..kalau tahu harganya meningkat dengan banyak, dari dahulu Abang Chik beli banyak2 Ray-ban USA ini buat koleksi dan jual=) Tapi kita pun expect Bausch Lomb ini dibeli oleh syarikat kaca mata terkenal Italy...aduhhh sayangnya..hehehe

Rujukan dibawah antara harga Ray ban BL USA yang berada dipasaran Malaysia sekitar tahun 90'an. Antaranya Outdoorman BL, Outdoorsman II BL dan Ray ban Shooter. Kepada yang ingikan Ray ban USA original contact saya nanti saya beritahu seller yang masih ada banyak lagi stok Rayban BL USA ini=)







Tags : Harga Ray ban USA, Harga Ray ban BL Malaysia, Harga kaca mata BL USA, Ray ban USA harga di Malaysia

No comments:

Post a Comment