Monday 18 February 2013

Oakley Frogskins VR 46

Oakley Frogskins VR 46 Valentino Rossi Edition

Kepada peminat-peminat MotoGP yang pastinya nama Valentino Rossi antara satu icon terbesar dalam bidang perlumbaan moto berkuasa tinggi ini. Ketika Abang Chik menulis artikel ini, Valentino Rossi masih lagi bersama team Yamaha. Sebelum bercerita lanjut tentang kolabrasi Oakley bersama VR, jom kita singkap sedikit latar belakang pelumba yang menjadi idola remaja yang berminat menceburi bidang permotoran.

Valentino Rossi dilahirkan pada 16 February 1979 di Urbino, Italy. Puncak kejayaan VR ini adalah ketika memenangi juara 7 kali kelas 500cc dan MotoGP.  Rossi memegang rekod yang terbanyak memenangi perlumbaan 500cc dan MotoGP dengan kemenangan sebanyak 79 kemenangan. Beliau kini boleh dianggap sebagai lagenda dalam bidang perlumbaan MotoGP.

Ok, sekarang berbalik kepada gabungan 2 nama besar iaitu dalam bidang permotoran iaitu Valentino Rossi dan juga nama besar dalam bidang kaca mata iaitu Oakley. Kerjasama anatara VR dan Oakley menghasilkan satu produk kaca mata yang berkualiti dan digilai ramai sehingga kini iaitu Oakley Frogskins VR46. Sebenarnya banyak lagi model kerjasama antara Rossi dan Oakley diterjemahkan dalam bentuk kaca mata seperti Holbrook VR46, Jupitered Squared VR46. Tetapi kini kaca mata yang dicari oleh peminat Rossi adalah jenis Frogskins. 

Oakley Frogskins VR46 Edisi Valentino Rossi.


Kepada peminat Oakley Malaysia yang masih mencari Oakley Frogskins edisi VR46 pada harga termurah dan berkualiti, pastinya disinilah tempatnya. Kami menawarkan harga Oakley Frogskins VR46 pada harga RM140 sahaja dengan kos pengahataran percuma di seluruh Malaysia. Kepada yang berminat untuk order sila SMS/Call/Whatapps saya Abang Chik 0167701302.

No comments:

Post a Comment