Sunday 24 February 2013

Ray ban 2140 Wayfarer Maya Karin Style

Ray ban Maya Karin Style


Jika anda mengimpikan memiliki sepasang kaca mata Ray-ban seperti mana ala artis style, tentunya Rayban jenis Wayfarer RB2140 antara pilihan yang terbaik. Gambar terbaru Maya Karin ketika bercuti memakai sepasang kaca mata jenis Wayfarer RB2140. Sangat cantik =)

Ray ban Wayfarer sememangnya terkenal dengan gaya retro modern kotemporary. Biarpun antara Ray ban yang telah lama wujud dipasaran, Ray ban Wayfarer masih lagi menjadi kegilaan dan dicari oleh penggemar Ray ban, bahkan populariti bentuk Wayfarer shape ini ditiru oleh pegeluar jenama kaca mata yang lain dengan design yang hampir serupa dengan Wayfarer Rb2140 ini.

Ramai yang bertanyakan Abang Chik adakah Rayban 2140 ini sesuai digayakan oleh perempuan, jawapanya ya=) Sepertimana Maya Karin yang menggayakan Ray-ban ini (digambar bawah) lihat memang sesuai kan...Sejak tahun 80'an lagi Ray ban jenis ini digayakan oleh artis Hollywood perempuan jadi pastinya tiada persoalan adakah Ray ban ini sesuai atau tidak digayakan oleh kaum wanita =)

 



Kepada yang berminat untuk order Rayban Wayfarer RB2140 bolehla SMS/Call saya Abang Chik 016-7701302. Happy n Safe Shooping =)

No comments:

Post a Comment