Friday 8 February 2013

Restok Pure Seduction Victoria Secret Body Refreshing Mist

Re-stok VS Pure Seduction Body Mist 300 botol sahaja


Salam semua kepada peniaga/pemborong/dealer Victoria Secret yang ada di Malaysia. Berita baik, stok Victoria Secret body Mist flavor Pure Seduction sudah sampai. Untuk shipment kali ini, hanya sampai 300 botol sahaja (Abang Chik order 600 botol dari US tapi stok tidak mencukupi). Buat masa ini tinggal 140 botol sahaja lagi 160 botol Pure Seduction VS ini sudah digrab oleh dealer VS di KL dan Kedah.

Bagi anda yang berminat ingin memborong atau menceburi bidang jualan Victoria Secret Body mist ini, semestinya Pure Seduction menjadi pilihan utama kerana amat mudah dijual dan mempuanyai ramai peminat tersendiri untuk flavor ini.


Sebahagian dari stok VS yang baru sahaja sampai

Jaminan 100% harga borong jualan VS kami adalah yang termurah di Malaysia.


Seperti perbualan saya dengan Bur Izzarina di FB page saya, beliau berminat membeli Victoria Secret Pure Seduction dari kami dia sudah survey terlebih dahulu sebelumnya dan katanya "Yang lain semua mahal mahal belaka, kat Abang jea yang murah" . Kerana apa harga VS kami yang termurah? Kerana kami merupakan pemborong Victoria Secret utama di Malaysia dengan bukan kami ambil stok dari pihak kedua atau ketiga, Victoria Secret kami adalah terus dari kilang oleh itu harga borong yang saya tawarkan paling termurah (anda boleh survey-survey dahulu)

Jika anda berada sekitar lembah Klang anda boleh terus datang ke showroom saya di Sentul, sila rujuk lokasi showroom kami disini , dan jika anda diluar KL, boleh saya poskan. Berikan flovor yang anda inginkan. Jika ada apa-apa pertanyaan lanjut berkenaan dengan borong Victoria Secret dengan kami, anda boleh SMS/Call saya Abang Chik 016-7701302.


No comments:

Post a Comment