Monday 18 March 2013

Laman web pemborong Victoria Secret Body Mist yang baru

date : 19/03/203
by : Abang Chik



Salam semua,

Alhamdulillah bersyukur kepada illahi dengan rezeki yang dikurniakan. TQ Allah!!....Ok berbalik kepada tajuk asal, Abang Chik bercadang untuk membina satu laman web khas untuk Body Mist Victoria Secret yang baru..Alhamdulillah sambutan amat menggalakkan yang Abang Chik terima daripada pemborong yang memborong Victoria Secret dengan Abang Chik sampai stok xsempat Abang Chik rolling. Pada mulanya Abang Chik memang xjangka sambutan yang amat menggalakan tentang produk Body Mist Victoria Secret ini. Tetapi alhamdulillah sambutan meletup!! Ini menyebabkan Abang Chik dalam pertimbangan untuk membina laman web khas untuk VS Body Mist ini. Antara beberapa faktor yang Abang Chik amik kira sebelum memulakan projek membina website khas untuk pemborong VS ini adalah :

1) Abang Chik xmahu campur adukkan produk VS bodymist ini dengan kaca mata jualan Abang Chik, takut nanti buyer yang baru pening =)

2) Bagi memudahkan anda membuat rujukan secara terus stok VS yang ada pada Abang Chik.

3) Mudah anda terus mengambil gambar Refreshing body mist ini jika anda ingin membuat katalog dan jualan secara online.

4) Memudahkan anda meilhar produk VS body mist Victoria secret ini secara terus LIVE jika Abang Chik ada masukan flavor yang baru.

Ok 4 point utama ini menjadi titik tolak utama bagi saya membina laman web khas buat anda. Jadi lepas ini Insyallah lebih mudah untuk anda melihat produk-produk terbaru Victoria Secret Body Mist ini. Jadi lebih mudah untuk anda order tak perlu lagi bertanyakan stok ini itu ada atau habis =)

Ok nantikan website terbaru khas untuk jualan VS body mist sahaja. Nanti lepas siap Abang Chik updatekan kepada anda link website baru=)







1 comment:

  1. salam,

    abgchik, bole saya tau kat mana kedai abgchik? saya nak beli secara borong VS ni. thanks

    ReplyDelete