Wednesday 23 January 2013

Pemborong Victoria Secret Body Mist No 1 di Malaysia

PEMBORONG VICTORIA SECRET BODY MIST NO 1 DI MALAYSIA
(Bandingkan harga kami!!)


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Masih mencari supplier Victoria Secret Body Mist dengan harga murah..termurah di Malaysia? Tahniah anda menjumpai lubuk borong supplier Victoria Secret Body Mist yang betul. Sebelum Abang Chik letakkan harga borong, Abang Chik telah melihat dahulu harga-harga pesaing Victoria Secret body mist. Dan jaminan 100% harga Victoria Secret Body Mist jualan kami merupakan yang TERMURAH di Malaysia (sila bandingkan harga yang Abang Chik berikan kepada anda=)

Jika anda merupakan pemnjual Victoria Secret ini, sama ada secara online atau secara offline (menjual di Office, kawan-kawan, saudara-mara, booth-booth pasaraya pastinya anda akan tersenyum lebar melihat harga borong victoria secret jualan Abang Chik. Kita ringkaskan, jom lihat harga pemborong VS body mist yang lain yang ada di Malaysia.



Pemborong Victoria Secret yang pertama (iklan di Blog)

Harga borong ditawarkan : RM25 Minimum 12 botol
Harga borong VS Abang Chik : RM20 Minimum 12 botol  (ANDA JIMAT RM60!!)

Cara Order : Pos Laju sahaja
Abang Chik menyediakan khidmat Pos Laju ke seluruh Malaysia dan self pick-up di Showroom Abang Chik secara terus. Cepat, mudah dan banyak pilihan bukan Semua stok VS Abang Chik adalah ready stok.




Pemborong Victoria Secret yang ke-2 (iklan di Majalah)

Harga borong ditawarkan : RM28 Minimum 50 botol
Harga borong VS Abang Chik : RM20 Minimum 12 botol  (ANDA JIMAT RM 400!!)

Cara Order : Tidak dinyatakan
Bagi Abang Chik, kami selesa anda datang terus memborong Victoria Secret di showroom kami kerana anda boleh membuat pilihan dan juga boleh mencuba.





Pemborong Victoria Secret yang ke-3 (iklan di Facebook)

Harga borong ditawarkan : RM25 Minimum 6 botol
Harga borong VS Abang Chik : RM20 Minimum 12 botol  (ANDA JIMAT RM30!!)

Cara Order : Tidak dinyatakan
Untuk memborong VS Body Spray/mist dengan Abang Chik sama ada self pick up atau jika anda berada diluar kawasan Lembah Klang, khidmat Pos disediakan.



Ok, Abang Chik telah membocor peluang keemas kepada anda untuk mendapatkan harga borong Victoria Secret dengan harga yang murah. Sebelum ini banyak dealer-dealer Abang Chik protes sebab Abang Chik ada buat iklan di Facebook harga borong Victoria Secret Body Mist ini, jadi Abang Chik stop iklankan. 

Tetapi, bila difikirkan balik apa salahnya kita sama-sama mencari rezeki yang halal menjalankan perniagaan dan disini pada hari ini Abang Chik telah dedahkan LUBUK RAHSIA SUPPLLIER/PEMBORONG VICTORIA SECRET BODY MIST DI MALAYSIA.

Terpulang kepada saudara/saudari 'lubang' sudah terbocor, jika anda bijak, inilah peluang terbaik untuk anda mengambil kesempatan menjalan perniagaan menjual VS body mist ini dan kepada yang sudah menjual sebelum ini pastinya anda tersenyum melihat harga borong Abang Chik tawarkan.



Untuk memborong Victoria Secret Body Mist Secret Garden ini ada 2 caranya :-
  • Terus Self Pick-Up di Showroom saya di Sentul (sila lihat peta dibawah untuk lokasi)
  •  Pos Laju Malaysia.


Untuk order/pertanyaan Lanjut 
SMS/CALL/WHATAPPS saya Abang Chik : 016-7701302









No comments:

Post a Comment