Friday 11 January 2013

Vitoria Secret Body Mist Sample

Victoria Secret Body Mist Sample

date : 12/01/2013



Salam semua, hari ni Abang Chik nak update product terbaru Victoria Secret Body Mist. Bukan perisa bari, tetapi saiz. Sebelum ini Abang Chik hanya menjual Victoria Secret berisipadu 250ml sahaja. Ramai yang bertanyakan kepada Abang Chik "bro xada jual ke sample/miniatire Victoria Secret botol kecil-kecil punya"  Memang sebelum ini saya xada bawa masuk botol kecil-kecil VS ni sebab xtahu marketnya di Malaysia ni, tetapi alhamdulillah sambutan memang menggalakan VS botol kecil (tester ni).

Jom tengok gambar yang Abang Chik snap Victoria Secret sample 20ml ni..

 Victoria Secret Mini Tester Ready stok


Abang Chik bawa masuk 10 jenis flavor kesemuanya. Yang pasti semua flavor VS ini highly demand, dan jika anda penjual VS pastinya senang untuk dijual=) Jom tengok apa flavor yang Abang Chik ada (ready stok ye=)

FLAVOR 


1) Amber Romance
2) Vanilla Lace
3) Endless Love
4) Secret Charm
5) Pretty in pink
6) Blossoming Romance
7) Sweet Temptation
8) Sweet Daydream

HARGA

Seperti biasa harga yang Abang Chik tawarkan lebih murah berbanding supplier Victoria Secret lain (bandingkan harga saya). Saya menjual seunit atau secara borong. Bagi borong Victoria Secret Body Mist Sample ini harga runtuh hanya RM8/botol dengan minimumk order 8pcs (tidak temasuk kos penghantaran)!!!
  • 1 botol - RM15 (Tidak termasuk postage)
  • Harga Borong : RM8/botol (Minimum Order 12pcs) 

Memang harga termurah setanding dengan kualiti terbaik. Abang Chik lebih prefer untuk mengambil secara terus (COD) lebih murah, cepat dan selamat=). Untuk COD/terus boleh datang ke showroom saya, call/SMS/whatapps saya terlebih dahulu 016-7701302.

Tetapi bagi yang tinggal diluar Lembah Klang, Abang Chik boleh poskan.Charge postage berdasarkan berat dan jumlah kuantiti yang dibeli/diborong.

Happy Shopping ...TQ~




Tags: Victoria Secret Body Mist, Victoria Secret Sample, Victoria Secret tester, Victoria Secret Borong, Victoria Secret murah, Victoria Secret Malaysia


No comments:

Post a Comment