Monday 28 January 2013

Sehari di Victoria Secret Malaysia, Outlet Pavillion

date 29/01/2013
by Abang Chik


Sehari di Victoria Secret Malaysia, Pavillion

Salam semua,
Hari ini Abang Chik nak share 'tour' Abang Chik sehari di Victoria Secret Malaysia, yang terletak di Pavillion. Victoria Secret outlet OU masih belum sempat Abang Chik tour lagi, lepas ni insyallah dah tour ke sana Abang Chik share gambar-gambar di sana pula ya=)

Sebelum itu jom layan gambar yang sempat Abang Chik snap sepanjang di Victoria Secret Malaysia, Outlet Pavillion.

 Bahagian Body Refreshing 

 
Bahagian Panties, Bra dan Bag

 
 Bahagian Sunglasses Victoria Secret

Pandaangn dari luar salah satu pintu masuk ke VS

 Bahagian Handbag, Purse, Clutch, dan gelang tangan

 Body Refreshing Victoria Secret, Body Lotion, dan Bag Victoria Secret personel cosmetic care.

 Sale 50%.....Handbag, purse dan Clutch Bag.

 Victoria Secret Fashion show. Masa fashion show Victoria Secret 2012 ini berlangsung artis antarabangsa yang membuat persembahan adalah Rihanna dengan album terbarunya Diamonds.

 Dari pintu masuk utama Victoria Secret Malaysia di Pavillion.

 Tester Refreshing body, Perfume VS di hadapan ruang utama pintu masuk.



Victoria Secret Malaysia, outlet Pavillion ini terletak di Lot No. : Lot 2.01.13 & 2.01.14, Level 2. Abang Chik bagi direction bagiamana untuk ke outlet Victoria's Secret ini. Jika dari pintu masuk utama Pavillion, anda akan melihat kauter pertanyaan. Dari kauter pertanyaan, anda terus ke sehingga ke berjumapa escalator. Turun satu tingkat ke bawah. Semasa anda turun escalator, anda sudah dapat melihat signboard VICTORIA'S SECRET. Senang sahaja kan...

Secara generalnya, di Victoria Secret Malaysia outlet Pavillion ini terdapat beberapa partition anataranya fragances, Refreshing Body Mist, Bra and Panties, Handbag dan Clutch bag, Beauty Personnel care, dan Sunglasses Victoria Secret. Abang Chik pun baru tahu VS juga ada mengeluarkan jenama sunglassesnya tersendiri.

Semasa Abang Chik ke outlet VS pavillion ini, terdapat new arrival purse, handbag serta clutch bag. Haraga yang ditawarkan andalah dari RM300-RM600. Dan di bahagian sales pula, Purse, hand bag dan Clutch bag lama ditawarkan diskaun sehingga 50%. Apa lagi wife Abang Chik minta beli la sebagai hadiah birthday dia....Harga selepas diskaun RM250 untuk Check Purse. Abang Chik belikan juga Lips Balm dan Reshreshing body mist sebab ada less =)

Untuk Victoria's Secret refreshing body pula, tiada flavor baru yang dikeluarkan. Antara flavor yang ada adalah Pure Seduction, Secret Charm, Revising Love, Love Spell dan Amber Romance.Terdapat juga body Lotion Victoria Secret dan Set Victoria Secret. Harga set Victoria's Secret beharga RM300 keatas.

Ok next time Abang Chik akan review Victoria Secret Outlet OU pula. Jumpa lagi....




 Tags : Victoria Secret Pavillion, Victoria Secret Malaysia, Outlet Victoria Secret di Malaysia, Refreshing body Mist, Handbag Victoria Secret, Location Victoria Secret Pavillion.

No comments:

Post a Comment