Saturday 12 January 2013

Spek mata Maya Karin dalam Lagenda Budak Setan 2

Ray ban Maya Karin Lagenda Budak Setan 2

date 13:01/2013

Salam 1 Dunia buat kaki Ray-ban Malaysia semua =)

Sejak cerita Ladenda Budak Setan 2 ditanyangkan, ramai yang bertanyakan kepada Abang Chik tentang Ray ban yang dipakai oleh Maya Karin dalam Lagenda Budak Setan 2. Yang peliknya banyak soalan ini dari lelaki...Ehhh..Maybe diorang nak kasi bini/tunang/awek diorang kot ya =)

Menyentuh tentang Lagenda Budak Setan 2, tahun lepas Abang Chik pernah menulis Ray ban yang dipakai oleh Farid Kamil dalam movie Lagenda Budak Setan. Memang semasa cerita itu ditayangkan, Ray ban yang dipakai oleh Farid Kamil mendapat sambutan paling hangat. Ray ban Silver-Mercury Mirror.  Apa Ray ban yang dipakai oleh Maya Karin ini ya? Jom tengok dulu snapshot dari Movie Lagenda Budak Setan 2...


Promo Lagenda Budak Setan 2 dengan Maya Karin memapaki Ray ban Wayfarer


Rayban RB2140 ini merupakan Ray-ban Unisex

Memang smart Maya Karin menggayakan Ray ban Wayfarer RB2140 ini.



 Model Ray ban yang dipakai oleh Maya Karin adalah Ray ban Wayfarer RB2140. Sememangnya Ray ban Wayfarer ini merupakan hot model. Ray ban ini sudah lama berapa di pasaran tetapi masih lagi 'hidup' sehingga hari ini. Ray ban Wayfarer RB2140 diketegorikan sebagai 'timeless sunglass blend by modernity'. Model Wayfarer dikatakan salah satu model bagi ray ban yang tidak akan pupus dipasaran kerana ianya mempunyai peminatnya tersendiri.

Sememangnya Ray ban Wayfarer ini lebih banyak digayakan oleh lelaki. gaya Maya Karin dengan Wayfarer ini sesuatu yang berani. Tetapi orang cantik pakai apa pun nampak cantik kan =) Buat wanita diluar yang mencari Ray ban seperti Maya Karin ini, bolehla melihat gambar dan harganya disini -> WAYFARER RB 2140 .

No comments:

Post a Comment