Saturday 12 May 2012

Lubuk dropship Ray ban dan Oakley Malaysia

Bagaimana sistem dropship dijalankan oleh kami di Kacamatahitam.com

Dropship merupakan satu sistem dimana anda tidak perlu mengeluarkan kos modal untuk membeli stock/barang, menyimpan stock dan proses untuk menghatar. Semua akan dibuat oleh dropshipper. Tidak semua peniagaan menyediakan khidmat dropship kerana agak berisiko (sekiranya barang yang dihantar hilang atau rosak), berlaku kes penipuan oleh pembeli, malah keuntungan yang kurang oleh dropshipper kerana beberapa faktor lain perlu diambil kira seperti kos shipping, minyak motor/kereta (untuk hantar barang ke pos office) serta kos untuk kotak dan kertas membalut.

Walaubagaimanapun, Abang Chik menyediakan khidmat dropshipping untuk Ray ban dan Oakley di Malaysia sahaja. Kerana kos penghantaran ke oversea agak mahal, jadi Abang Chik hanya membuat dropship Ray ban dan Oakley di Malaysia sahaja termasuk sabah dan sarawak.

Namun Abang Chik hanya sediakan dropship Ray ban dan Oakley serta jenama-jenama kaca mata lain untuk mereaka yang mendaftar keahlian dengan Abang Chik sahaja. Kerana selepas mendaftar, adalah mudah bagi Abang Chik untuk mengenal pasti anda yang ingin membuat dropship disamping Ahli yang mendaftar dengan Abang Chik akan mendapat potongan harga yang amat istimewa antar 20-50% daripada harga retail.

Dengan mendafatar dengan Abang Chik sebagai ahli, anda boleh menjalankan dropshipping Ray ban, Oakley serta semua jenama kaca mata lain yang dijual di blog jualan Abang Chik di www.kacamatahitam.com.


  • Bagaimana untuk mendaftar dengan Abang Chik sebagai dropshipper Ray ban dan Oakley? Klik sini.
  • Lagi info tentang dropship Ray ban dan Oakley dengan Abang Chik -> Klik sini.

No comments:

Post a Comment