Tuesday 15 May 2012

Promosi Ray ban dan Oakley semperna hari guru 2012

Promosi dari Abang Chik kembali lagi


Alhamdulillah, ini adalah promosi kali kedua dari Abang Chik untuk kaki Ray ban Malaysia dan Oakley Malaysia. Sebelum ini, promosi pertama dari Abang Chik iaitu semperna hari Ibu begitu mendapat sambutan hangat. Alhmadullilah semua order telah Abang Chik settlekan dan semua pelanggan yang telah membeli selamat menerima barang mereka. Yang paling Abang Chik, semua mereka begitu berpuas hati dengan kualiti kaca mata hitam yang dibeli. (bukti pelanggan yang membeli dengan Abang Chik berpuas hati, klik sini) dan ternyata reaksi mereka amat gembira sekali.

Ok, berbalik kepada promosi kali ini, iaitu semperna Hari Guru, promosi ini Abang Chik adakan semperna meraikan dan menghargai guru yang sememangnya berjasa kepada kita. Kepada anak-anak murid dan pelajar diluar sana, menghadiahkan kaca mata hitam terutamanya Ray ban dan Oakley kepada Guru anda merupakan salah satu alternatif selain hadiah-hadiah common sebelum ini seperti bunga, coklat, kerongsang, tali leher dan lain-lain. Jom kita lihat promosi hebat untuk kali ini :-

Berapa lama tempoh promosi semperna hari guru ni Abang Chik?

Promosi kaca mata hitam Ray ban dan Oakley semperna hari guru ini valid dari 16/05/2012 hingga 21/05/2012. Selepas tamat promosi harga kembali seperti sediakala.

Bagaimana untuk membeli mendapat harga promosi ni Abang Chik?

Mudah sahaja, sila SMS Abang Chik-0167701302 dengan KOD KUPON. Setelah itu, anda hanya perlu pilih mana-mana model kaca mata Oakley mahupun Ray ban di web jualan Abang Chik disini (www.kacamatahitam.com)

Bagaimana untuk mendapatkan kod kupon Abang Chik?

Bagi mendapatkan KOD KUPON, anda boleh mendaptkan di Facebook Fan Page Abang Chik disini (Sila LIKE untuk mendapatkan promosi hebat dari masa kesemasa)  ->


Bagaimana melakukan pembayaran dan tempoh barang sampai?

Boleh rujuk kepada link ini. Untuk lebih mudah Call/SMS saya, Abang Chik 016-7701302.

Abang Chik, kualiti ok x? 

Jaminan saya anda pastinya berpuas hati dengan Ray ban dan Oakley dijual disini. Buktinya sila lihat feedback dari pembeli yang telah membeli dengan Abang Chik.








p/s : Akhir kata dari Abang Chik, selamat membeli dan bergaya dengan kaca mata hitam baru, dan tidak dilupakan selamat menyambut hari guru khususnya buat guru di seluruh Malaysia=)










016-7701302 (24 Jam)

No comments:

Post a Comment