Saturday 12 May 2012

Lubuk pemborong Oakley dan Ray ban di Malaysia



Pembelian secara borang adalah kaedah shopping yang menjimatkan sebenarnya. Walaupun anda perlu mengeluarkan wang lebih, tetapi kuantiti barangan yang anda dapat adalah lebih berbanding belian secara runcit yang mana harganya jauh lebih mahal.

Disebabkan ramai yang menyatakan keinginan untuk membeli Ray ban dan Oakley dari Abang Chik, maka Abang Chik telah membuka belian secara borong kepada sesiapa yang ingin membeli Ray ban dan Oakley serta jenama kaca mata lain sejak beberapa tahun lepas. Abang Chik membuka peluang ini  terutamaya kepada mana-mana individu yang berminat terutamanya peniaga kaca mata secara offline untuk membuat pembelian secara borong Ray ban dan Oakley dengan Abang Chik.


Tahukah anda dimanakah tempat membeli kaca mata hitam berjenama seperti Ray ban, Oakley dan lain-lain jenama dengan harga yang sangat murah di Malaysia secara online? Ya, disini anda boleh membeli pelbagai jenis model dan jenama kaca mata hitam secara borong dengan harga yang amat murah. Minimum kuatiti Ray ban dan Oakley hanyalah 5 biji sahaja dan boleh campur dengan jenama yang lain.

Untuk mendapatkan harga borong Ray ban dan Oakley, anda perlulah mendaftar dahulu dengan Abang Chik bagi mendapatkan harga Ahli iaitu potongan harga antara 20%-50% mengikut model. Selain daripada borong Ray ban dan Oakley, Abang Chik juga menyediakan khidmat dropshipping bagi Ray ban dan Oakley kepada ahli yang berdaftar sahaja. Menarik bukan?

Kini anda telah tahu dimanakah lubuk termurah Ray ban dan Oakley di Malaysia. Peluang perniagaan sudah didepan mata, jika berminat untuk menjadi Ahli dengan Abang Chik Ray ban, anda boleh mendaftar dimana bayaran pendaftaran adalah sekali seumur hidup!!

Lubuk borong dan dropship Ray ban dan Oakley termurah di Malaysia kini anda telah temui. Anda boleh menjana pendapatan sehingga 4 angka sebulan dengan menjual kaca mata hitam. Abang Chik sudah sediakan platform, yang lain terserah kepada anda untuk menjana wang dnegan menjual kaca mata hitam atau tidak. Sekiranya anda berminat untuk membeli Ray ban atau oakley seunit sahaja, Abang Chik juga menjual kaca mata dengan harga retail=)


-> Jika berminat menjadi Rakan business Abang Chik Ray ban boleh rujuk disini.


Tags: Ray ban dan Oakley borong, dropship Ray ban dan Oakley, Oakley dan Ray ban borong Malaysia, Abang Chik Ray ban borong, borong ray ban murah

1 comment:

  1. salam .
    sya berminat nak jadi agen dropshipping .
    cmne caranya ?

    ReplyDelete