Friday 11 May 2012

Pertemuan ahli kelab Ray ban Malaysia




Perjumpaan ahli Kelab Ray ban Malaysia 

Hari ini dalam sejarah , Kosmo 1hb May 2012 , perjumpaan  ahli Kelab Ray ban Malaysia bagi Ray Ban BL USA. Perjumpaan ahli Kelab Ray ban Malaysia ini adalah yang pertama diadakan pada 22hb April 2012 bertempat di Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur. Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi menghadirkan diri untuk bersama2 berkongsi maklumat dan menyajikan mata dengan koleksi peribadi Ray ban  yang anda miliki. Lagi gambar kaki Ray ban Malaysia yang hadir.







Event yang julung-julung kali diadakan semamangnya adalah satu usaha yang bagus bagi mengeratkan silaturahim sesama ahli kelab Ray ban Malaysia yang selama ini mugkin hanya berkenalan di laman maya, disamping menambahkan ilmu tentang kaca mata Ray ban, terutamanya Ray ban old skool atau rare keluaran Bausch Lomb.

Bagi kaki Ray ban, anda boleh bersama memeriahkahkan Kelab Ahli Ray ban Malaysia dengan bersama-sam menyertai kelab ini. Diharapkan usaha murni mengumpulkan peminat-peminat Ray ban diseluruh Malaysia dapat di buat lagi di lain hari.


Tag: Ahli Kelab Ray ban Malaysia, Ray ban Malaysia, Kelab Ray ban, Kaki Ray ban, Kelab Ray ban Bausch Lomb.

No comments:

Post a Comment