Wednesday 15 August 2012

Kaca Mata MP3 pertama di Malaysia

Date : 17 August 2012
Author : Abang Chik 


KACA MATA MP3 PERTAMA DI MALAYSIA!!



Satu lagi product berasaskan kaca mata hitam atau sunglass yang Abang Chik bawa masuk di pasaran Malaysia. Product yang merupakan pertama di pasaran Malaysia saya bawa masuk ini adalah Kaca mata music MP3. Combination antara peminat music dan kaca mata hitam. Pastinya anda mahu menjadi yang terawal memiliki spek MP3 ini bukan tapi sebelum itu Abang Chik terangkan secara mendalam tentang product ini.

Sebelum ini mungkin ada tahu ada kaca mata hitam yang boleh kita dengar MP3 hanya dari keluaran Oakley, iaitu Oakley Thump atau Oakley Thump Pro. Tetapi saya percaya hanya dari golongan yang kaya sahaja yang mampu memiliki Oakley Thump Mp3 ini kerana harganya sangat mahal (saya beli Oakley thump Display tray pun hampir RM500 tanpa kaca matanya=) , tambahan Oakley Thump sudah tiada masuk didalam pasaran Malaysia lagi.

Klik untuk besarkan imej


Ok Abang Chik akan terangkan secara mendalam tentang kaca mata MP3 yang pertama di pasaran Malaysia ini dan bagaimana ianya berfungsi serta panduan penggunaanya. Kenapa saya katakanya ianya pertama di Malaysia? Anda sendiri boleh cari di Mudah.my, Facebook atau di google masih tiada yang menjualnya, dan kami merupakan penjual kaca mata MP3 ini pertama di Malaysia.


CIRI-CIRI PADA KACA MATA MP3 INI

- Digital formats supported:MP3/WAV/WMA
- PC interface supported:USB2.0
- Mfr estimated battery life:5 hours
- Battery tape/capacity : Bullt-in Lithium lon Polymer/3.7V.150mAH
- Maximum input power rating:5VDC
- Earphone output power:5mw
- Voice output frequency:20Hz-20Khz
- THD:0.05%
- Recharging time:2 hours
- Normally works current:30-35mA.
- Signal-to-noise ratio:87.2db
- Earphone impedance :16
- Weight:52g
- Dimensions:172*160*40mm
- Extended Length of Earphonefixed lever:14mm
- Rotary degree of earphone fixed lever:270°
- Rotary degree of earphone:90°

BAGAIMANA IANYA BERFUGSI?

Sama sahaja macam spek hitam lain, cuma yang membezakanya ianya dilengkapi dengan music MP3 (maksunya kita boleh dengar lagu, menarik bukan). Sangat mudah digunakan cuma ON buttton dan dan tekan buton PLAY. Kita juga boleh adjust Volume pada Sunglasses MP3 ini (sama sahaja seperti pemain music MP3 yang lain).

Anda akan dibekalkan kabel USB 2.0 untuk transfer lagu yang anda gemari kedalam micro SD (memory card). Kaca mata MP3 ini dapat menampung Micro SD dari 1GB, 2GB, 4GB, 8GB dan 16GB. Jika anda mahu transfer bilangan lagu yang banyak, Abang Chik cadangkan beli Micro SD yang berkapasiti 16GB.

No comments:

Post a Comment