Saturday 25 August 2012

Promosi Kaca Mata sempena bulan kemerdekaan 2012

Date : 25 August 2012
By : Abang Chik

PROMOSI RAY-BAN DAN OAKLEY MALAYSIA





 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sedar xsedar sekarang kita sudah di hari ke-6 Syawal, dan lagi 6 hari lagi iaitu 31 August 2012, negara kita akan menyambut hari kemerdekaan ke-55. Buat yang sentiasa follow Abang Chik, saya mewakili team kacamatahitam.com | Kedai Oakley dan Ray ban Malaysia , mengucapkan jutaan terima kasih =)

Seperti yang Abang Chik janjikan sebelum ini, anda pastinya tidak akan rugi follow kami kerana anda akan diberikan pelbagai hadiah PERCUMA yang menarik kepada anda. Walaupun anda bukan kaki Ray ban dan kaki Oakley, atau bukan peminat kaca mata, anda masih boleh ikuti perkembangan kami kerana kami menyediakan pelbagai hadiah menarik buat follower kami. Setakat ini sudah 9 follower bertuah telah menerima hadiah menarik dari kami. Kami akan adakan contest dari masa ke semasa, dan mungkin anda yang bertuah menerima hadiah dari kami selepas ini. Sila LIKE kami di Facebook Abang Chik , kerana setiap contest kami akan umumkan di FanPage kami, jadi pastikan anda tidak terlepas dan pastikan sentiasa keep update dengan kami ya=)

Ok berbalik kepada motif asal, kami berbesar hati mengadakan special offer sempena bulan hari kemerdekaan. Offer menarik kami adalah dengan setiap pembelian 2 kaca mata Ray ban atau Oakley, anda akan diberikan secara PERCUMA pendrive berkapasiti 32GB jenama Kingston bernilai RM70!! Menarik bukan? Jika berminat baca seterusnya...




INFO PROMOSI HEBAT DARI ABANG CHIK SEMPENA HARI KEMERDEKAAN:

  • Pembelian dengan 2 kaca mata hitam dari kami layak menerima  pendrive 32GB dari kami.
  • Anda boleh campur kaca mata berlainan model atau jenama
  • Pendrive jenama dari Kingston dengan kapasiti 32GB
  • Pendrive adalah baru.
  • Promosi tamat sehinggan hujung bulan 9/2012
  • Promosi mungkin akan tamat lebih awal sekiranya pendrive telah habis.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan / order, boleh terus hubungi saya, Abang Chik- 016-7701302.
Dari team kami, selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-55 dan selamat menjadi orang yang terawal mendapat hadiah promosi hebat dari kami untuk anda. Dijamin 100% puas hati kerana kami menjual kaca mata terutamanya Ray-ban dan Oakley termurah dan berkualiti terbesar di Malaysia =)



Buy with Confident,
Abang Chik
016-7701302
Fouder kacamatahitam.com
(Kedai Rayban&Oakley termurah di Malaysia)

No comments:

Post a Comment