Sunday 19 August 2012

Ray ban Jackie Ohh review Malaysia

Date : 19/08/2012
By : Abang Chik

RAY-BAN JACKIE OHH REVIEW MALAYSIA

Satu lagi Ray ban yang Abang Chik bawa masuk untuk jualan di web kacamatahitam.com | Kedai Ray ban dan Oakley termurah di Malaysia, iaitu Ray-ban Jackie Ohh  atau RB4101. Sebelum ini Abang Chik banyak menerima banyak call dan SMS bertanyakan tentang Ray-ban Jackie Ohh dijual atau tidak. Bukan tidak mahu menjual tetapi belum mendapat 'lubang' lagi tentang Ray-ban Jackie Ohh ini. Memang Ray-ban Jackie Ohh ni banyak dijual dipasaran Malaysia Abang Chik tengok, tetapi yang dijual tidak menepati standard 5A grade.

Tetapi baru-baru ini Abang Chik dapat tahu dari mana Ray-ban Jackie Ohh grade 5A boleh didapati. Jadi, tidak lama lagi saya akan masukan Ray-ban Jackie Ohh ni untuk jualan umum dan pastinya kaki Ray-ban Malaysia terutamanya dari kalangan wanita menggemarinya dan tidak sabar untuk mendapatkanya.

Buat pengetahuan anda, team kami merupakan penjual yang pertama membawa masuk Ray-ban Jackie Ohh di Malaysia. Kenapa kami katakan sedemikian? Kerana team kami telah membuat research dilaman web jualan popular Malaysia iaitu Mudah dan pelbagai lagi laman web yang menjual Ray-ban ternyata tiada yang menjual Ray-ban Jackie Ohh grade 5A atau Original grade ini. Yang ada hanyalah grade pasar malam dan uptown grade.

Ok sedikit info tentang Ray-ban Jackie Ohh ini, kaca mata hitam ini adalah bercirikan classic moden. Mungkin sekali pandang, kita dapat lihat Jackie ohh ini kelihatan seperti Ray-ban Cats-5000 tetapi dapat kita lihat frame bagi model Jackie Ohh ini lebih tebal dan besar dan lensnya juga lebih besar berbanding Cats 5000. Pada kedua belah armnya ada dipaterikan perkataan 'Ray ban'. Ada juga yang mengatakan rupa bentuk Jackie Ohh Ray-ban ini adalah ilhak dari bentuk muka kucing.

Ray ban Jackie Ohh ini lebih kepada perempuan. Perempuan pastinya menyukai Ray-ban Jackie Ohh ini kerana designnya yang Over-Saiz memang mampu menarik perhatian kaum perempuan. Dipasaran terdapat banyak jenama yang menawarkan kaca mata over-saiz, tetapi yang menariknya Ray-ban jarang mengeluarkan  kaca mata khas untuk perempuan, pastinya Ray ban Jackie Ohh boleh dikatakan limited edition kerana jika ianya sudah tiada di pasaran lagi harganya pastinya melambung tinggi.

Dapatkan segera Ray-ban Jackie Ohh disini pastinya kami menjual dengan harga mampu milik dengan kualiti terbaik kepada anda.

No comments:

Post a Comment