Monday 27 August 2012

PROMOSI RAY BAN DAN OAKLEY-FREE PENDRIVE 32GB

PROMOSI RAY-BAN DAN OAKLEY FREE PENDRIVE BERNILAI 32GB BERNILAI RM70!!



Jika korang sedang mencari kaca mata hitam seperti Ray ban dan Oakley, mungkin disini lubuk rahsianya, www.kacamatahitam.com | Kedai Online Ray ban dan Oakley termurah di Malaysia =)

Sekarang promosi hangat sedang dijalankan dengan setiap pembelian 2 pasang kaca mata, korang dihadiahkan Pendrive Kingston 32GB secara PERCUMA. Ya di ulang PERCUMA yang bernilai RM70 di pasaran, (korang boleh check sendiri harganya).
 

Antara koleksi Oakley

Buat kaki Ray ban Malaysia dan peminat Oakley, inilah peluang anda memiliki kaca mata idaman korang dengan harga termurah di Malaysia!!! Saya juga sudah mendapatkanya, kualiti memang TIP TOP setanding Original, yang penting harga memang murah di bawah harga pasaran=)


Promosi hebat ini jarang-jarang diadakan jadi jangan lepaskan peluang memiliki kaca mata idaman anda seperti Ray ban dan Oakley dengan harga yang best gedung kacamatahitam.com. Garenti 100% dijamin puas hati.

 Antara koleksi Ray-ban

Ramai juga antara Artis yang meminati Ray ban dan Oakley ini. Jom tengok gaya selebriti Malaysia dengan kaca mata mereka =)

Ustaz Don bergaya dengan Ray ban

 Aaron Aziz dengan spek Ray ban Aviator

 'Big Boh' hensem dengan spek mata hitam

 Zizan dengan Oakleynya

Fasha Sandha dengan kaca matanya.


Syhhhhh...RAHSIA promosi ini hanya untuk anda sahaja. Rebutlah peluang ini hanya untuk 30 orang terawal sahaja, dapatkan spek mata idaman anda sekarang!!

Harga akan dinaikan selepas pembeli yang ke-30!!

Contact : Abang Chik
No Tel : 016-7701302
 
LIKE di untuk lebih banyak promosi hebat, klik SINI




No comments:

Post a Comment